niedziela, 5 stycznia 2014

Niezpodziewajka vol 2 - Karuzela ruszyła!

Dum dum dum duuum!
Ohayo!
A więc ... STAŁO SIĘ!
Imai i SasuSaku. No ja nie wiem, co mnie do tego podkusiło. Nie Nikiro, na pewno nie ty.
Pomysł na tę historię naszedł mnie w nocy - bez podtekstów, proszę - więc na pewno będzie tak samo nieudany jak wszystkie inne, ale jak mówi przysłowie mojej klasy: bywa życie. Mam już na szczęście kilka rozdziałów napisanych, więc nie będzie nagonki, typu: muszę coś natychmiast napisać.
Dodaję tę notkę dziś, gdyż są dziś moje ... szesnaste urodziny. Oui, bycie szczylem jest deprymujące. Fajerwerki, jeee!
Urodziny, blog i konwersacje z frajerem Akemii na skejpie robią swoje ._.
W notkach będą pojawiać się znane wam bloggerki B|
Między innymi:
Akemi, Miku, Chusteczka Aha - Daishi (Delta), Black Cloud - Arya, Yui - Unnoticed,  Rina Imai (zawsze jest ze mną duchem - przy każdej notce) Kira Fuyu - fabułowa beta :D ) Mardi Hatake - Amane, Zohan, Neko Fuyu. 
Z czasem lista nick'ów będzie rosnąć! :D
Tak czy siak...
Karuzela ruszyła! :D



3 komentarze:

  1. Jak pisałam w komentarzu na fb "Kocham cię!" 284657547097258 raz czytam ten rozdział 1 i nie mogę się doczekać kolejnego *o* Po prostu uwielbiam!!! I te 70% *____* Jezu, boże, matko! Pisz szybciej bo UMIERAM! A chyba nie chcesz stracić czytelniczki :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytamy <3! Hey

    OdpowiedzUsuń